Násobné rozbalení *.zip

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Březen 6 10:29:04 CET 2002

Dobrý den,

potrebuji rozbalit asi 1000 malých zip archivů (záloha emailů).
Pochopitelně to nemůžu dělat jeden po druhým, z toho bych se
uklikal, případně utokal do klávesnice.

Zkoušel jsem 'unzip *.zip' v daném adresáři, ale bez úspěchů.

Napadlo mě vytvořit si sh skriptík s podmínkou 'while i < počet
souborů', ale jednotlivý názvy se mění nepravidelně, a tak by to
bylo velmi složitý (nejjednodušší by asi bylo nechat přesměrovat
výstup z příkazu 'ls' do souboru tak, aby každý řádek obsahoval
jedno jméno souboru a pak za proměnnou brát řádek po řádku).

Neznáte někdo nějaké elegantní, ale hlavně jednoduché řešení?

Oak

---
   ---------> Created by Email.cz