Cim nahradit dosove prostredi Texu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Středa Březen 6 10:30:26 CET 2002

Zdeněk Böhm wrote:
> Hledam editor, ktery ma aspon jednoduche menu s prikazy (k pouzivani
> cehokoliv, co uklada soubor pomoci kombinace Esc : qw ji nepresvedcim) a
> velmi vitana je moznost z editoru vyvolat preklad zdrojaku a v pripade
> nalezeni chyby skok na radek ve zdrojaku, kde se chyba vyskytuje. Je celkem
> jedno, jestli je editor TUI, nebo GUI.

Emacs s balikem auctex? Nevím tedy, jestli dokáže skočit na řádek s
chybou (já to aspoň neumím), ale M-x goto-line zase není tak složitý příkaz.

> S tim, ze vysledek bude muset prohlizet v jinem programu (xdvi, xpdf) jsem
> ji uz smiril (ale kdyby byl editor, ktery vysledek hned zobrazi (aspon
> nahled) tak by to bylo super).

xdvi se dá spustit z emacsu a po každém přeložení zdrojáku se jen překlikne
do jeho okna.

H.S.
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                       Charles University