Cim nahradit dosove prostredi Texu

Miroslav Flídr flidr na kky.zcu.cz
Středa Březen 6 12:26:19 CET 2002

Zdeněk Böhm wrote:

> Takze, jde mi o toto. Zena pouziva dosovsky EmTex, ke kteremu je vytvoreno
> pekne a pohodlne IDE. Podarilo se me ji ted presvedcit, aby presla na
> linuxovy TeTex, ale ted me uhani o nejaky podobny editor, jako ma dosova
> verze.

Zkuste emacs(21.x)+auctex+previewlatex(0.6) (a soubor muzete ukladat pres menu
;-) ). Dalsi moznost je ktexmaker2, coz je vylozene klikaci zalezitost pro KDE
8-). Jinak pokud pouzivate KDE, tak v nove verzi 3.0 bude prohlizec DVI souboru,
ktery umi i inverse search (posledni verze xdvik to uz take umi), ktery je mozne
rozchodit treba prave s emacsem.

	S pozdravem

		Miroslav Flidr

P.S.: Zde jsou prislusna URL