Cim nahradit dosove prostredi Texu

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 6 13:17:58 CET 2002

Ani ten vim neni k zahozeni. Muzete si definovat klavesovou zkratku na
ulozeni + kompilaci + poslani SIGUSR1 xdvi, aby znovu nacetlo dvi. Navic
pri kompilaci umi v tzv. quickfix modu v jednom okenku zobrazovat texovy
log a ve zdrojaku skakat po chybach.

Taky jsem byval v minulosti s Olsakovym menu velmi spokojeny, ale ted uz
mi ani trochu nechybi.

--
Honza Houstek