SAMBA bez serveru

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Středa Březen 6 14:42:13 CET 2002

On Wed 6. March 2002 12:26, you wrote:
> "Bohdan Milar" <milar na tyflocentrum-ol.cz> wrote

Win 98
Za jakoukoli radu nebo
odkaz

> dokumentace z www.samba.org nestaci?
> --
> Radovan Raszka

Naopak. Je ji prilis mnoho. Nevim, kde hledat odpoved na muj konkretni
problem. Vzdy je popsano, jak nastavit Linux server pro Winy nebo jak z Linux
pracovni stanice pristupovat na Win server. Nikde jsem ale nenasel, jak z
Linux pracovni stanice na Win pracovni stanici.