SAMBA bez serveru

Andrej Moravčík moravcik na pal-inalfa.sk
Středa Březen 6 14:52:40 CET 2002

Wed, 6 Mar 2002 Bohdan Milar napisal:
> Naopak. Je ji prilis mnoho. Nevim, kde hledat odpoved na muj konkretni
> problem. Vzdy je popsano, jak nastavit Linux server pro Winy nebo jak z Linux
> pracovni stanice pristupovat na Win server. Nikde jsem ale nenasel, jak z
> Linux pracovni stanice na Win pracovni stanici.

Medzi Win serverom a workstation (obecne) nie je rozdiel. Aj workstation
moze poskytovat prostriedky (disky, tlaciarne) ostatnym staniciam, cize je
svojim sposobom tiez server (file server, print server).

Skuste pohladat na Google softver LinNighbourhood. Ja to pouzivam na
pristup na vsetky pocitace v sieti. Dokonca aj na iny UNIX ;-)

--
Andrej Moravcik
Pal-Inalfa a.s., Vrable