Re: ISDN Fritz!X pro SuSE 7.2 pořád nefunguje

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Středa Březen 6 16:59:55 CET 2002

Tak jsem postupoval takto. "fxusb-suse7.2-03.09.10.tar.gz" jsem rozbalil
klasicky do adresáře "fritz/", pak jsem v "fritz/src.drv/main.c" přepsal za
pomocí Midnight Commanderu a klávesy F4 tu hodnotu 0x2000 na 0x2800 a
uložil. Pak jsem v adresáři dal "make all 2>&1 | tee log" a zde v příloze
přikládám ten "log" soubor, jsem z toho jelen. Poradí mi prosím někdo zase
jak dál ?

PS: Co to znamená to "2>&1" tomu nerozumím a pokud to vynechám, nezapíše se
do logu skoro nic ?

Děkuji Petr Novák