ISDN Fritz!X pro SuSE 7.2 pořád nefunguje

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Březen 6 17:07:55 CET 2002

On St, 2002-03-06 at 16:59, SuSE.Linux na seznam.cz wrote:

> Tak jsem postupoval takto. "fxusb-suse7.2-03.09.10.tar.gz" jsem rozbalil
> klasicky do adresáře "fritz/", pak jsem v "fritz/src.drv/main.c" přepsal za
> pomocí Midnight Commanderu a klávesy F4 tu hodnotu 0x2000 na 0x2800 a
> uložil. Pak jsem v adresáři dal "make all 2>&1 | tee log" a zde v příloze
> přikládám ten "log" soubor, jsem z toho jelen. Poradí mi prosím někdo zase
> jak dál ?
>
> PS: Co to znamená to "2>&1" tomu nerozumím a pokud to vynechám, nezapíše se
> do logu skoro nic ?

To 2>&1 znamena, ze stderr (= chyby z toho make) se presmeruji
na stdout (= mezi normalni hlaseni) a to je pak pres | poslano
do tee, ktery to zapise vsechno do logu a taky ukaze na terminalu.

Priloha nedorazila, mam pocit, ze je mailserver konference
nepropousti.

Nepise se v tech vypisech CO je spatne a CO se ma udelat, aby to
bylo dobre ? Mam pocit, ze me ty chybove vypisy celkem spolehlive
a rychle navedly k cili -- bylo potrebi prekopirovat nejaky
hlavickovy soubor z /boot do zdrojaku kernelu. Jo, musite
mit samozrejme taky nainstalovany zdrojaky kernelu.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz