remote startovanie Xservera ..

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Březen 6 22:37:55 CET 2002

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> :> To osetruje prave soubor /etc/X11/Xwrapper.config
> na mojom mandrake nie ..

Hmm, s Mandrake nemam zadne zkusenosti.

> :> > ale ako som uz pisal .. autologin to vyriesil ..
> :> Toto reseni jsem taky chtel navrhnout, ale psals, ze kdm nechces.
> toto nema s KDM predsa nic spolocne ...

Ja myslel, ze se jedna o autologin v kdm. Nebo existuje jiny v (g|x|?)dm?

> :> > mozem sa spytat aku distribuciu pouzivas ?
> :> Muzes 3x hadat.
> debian .. :-{))

Trefa. Uz asi tak 5 let. 1x instalovana, pak uz jen upgradovana.
--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people