remote startovanie Xservera ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Březen 7 08:14:31 CET 2002

:> >:> > ale ako som uz pisal .. autologin to vyriesil ..
:> >:> Toto reseni jsem taky chtel navrhnout, ale psals, ze kdm nechces.
:> > toto nema s KDM predsa nic spolocne ...
:>
:> Ja myslel, ze se jedna o autologin v kdm. Nebo existuje jiny v (g|x|?)dm?

autologin ako taky nema nic spolocne so ziadny *dm ..

autologin ( podla toho, co som zistil a odskusal ) spusti akurat startx (
resp xinit ) nastartuje xsession a potom je to uz v rezii cloveka, ci ma
nieco v .xinitrc, alebo sa necha unasat prudom default konfiguracii ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying