linuxovy server na Pentiu 4 zkusenosti ?

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Čtvrtek Březen 7 08:43:22 CET 2002

> Ale zcela realne - P4 se hreje take jako ....., spotreba energie je
> srovnatelna s Athlonem. Jedine, co by procesor P4 mohlo teoreticky
zachranit
> pred absolutni skazou je masivni pasivni chladic. Ale ja to zkouset
nebudu,
> pokud se najde nejaky odvazlivec, at prosim preda zkusenosti zbytku sveta
> :-)

Viděl jsem testy procesorů (.avi), bohužejl si nepamatuji, kde. Na danem PC
jel Quake 3 v plnych detailech a dotycny clovek sundal chladic (cely pasivni
kus).
Vysledky:
Duron: zakourilo se a nastala smrt
Athlon: totez
PIII (Coppermine): hra zatuhla (po chvili), procesor prezil
PIV: hra se zpomalila, ale stale jela.
 => do vytizeneho serveru asi jenom Intel :-)

    Martin Homola