zvetseni partition na dalku?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Březen 7 09:28:34 CET 2002

:> muzu nejakym zpusobem zvetsit partition /ext2/ na disku /je to asi 2GB disk
:> a je tam jen 400MB partition/, aniz by se mi ztratily data? A samozrejme,
:> abych nemusel jezdit do firmy a udelal to v pohodli me kancelare?

resize2fs ..

akurat patricia musi byt odmountovana .. takze ak je to root partition, tak
si nepomozete ..

ja som to robil cca pred tyzdnom a tiez som k stroju ist nemusel ( u mna ale
bol len o dve kancelarie vedla a bol som iba lenivy )  .. ale o data som
neprisiel ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying