zvetseni partition na dalku?

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 7 10:24:04 CET 2002

On Thu, Mar 07, 2002 at 09:17:58AM +0100, pmarik na gateway.cz wrote:

> Dobry den,
> muzu nejakym zpusobem zvetsit partition /ext2/ na disku /je to asi 2GB disk
> a je tam jen 400MB partition/, aniz by se mi ztratily data? A samozrejme,
> abych nemusel jezdit do firmy a udelal to v pohodli me kancelare?

Já s úspěchem používám parted. Partišna ale musí být samozřejmě
odmountovaná, nebo namountovaná ro.

> diky Pavel Marik

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison