Cim nahradit dosove prostredi Texu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Březen 7 10:06:06 CET 2002

Jan Houstek napsal:
> Ani ten vim neni k zahozeni. Muzete si definovat klavesovou zkratku na
> ulozeni + kompilaci + poslani SIGUSR1 xdvi, aby znovu nacetlo dvi. Navic
> pri kompilaci umi v tzv. quickfix modu v jednom okenku zobrazovat texovy
> log a ve zdrojaku skakat po chybach.

No pokud by se mne to podarilo rozchodit takto, nebylo by to vyubec spatne.
Vyzkousim jako moznost cislo 1.

Pavel Hampl napsal:
> Asi uz se opakuju, ale co takhle LyX? Pouziva sice svuj
> vlastni format, ale ten se od LaTeXu moc nelisi a ukazuje
> dvi, exportuje do ps, pdf, TeX. Neni to sice "wysiwyg" jako
> word, ale dost blizka obdoba. A pri trose trpelivosti to jde
> nacpat i do Windows s MikTeXem.

Ja mel dodneska pocit, ze Lyx je neco jako wysiwyg nadstavba nad Texem. V
kazdym pripade nehledam neco, co bude psat za me texovsky zdrojak, ale neco,
co me zpohodlni "vyvojovy" cyklus - napsat, prelozit, opravit, prelozit,
prohlidnout, napsat...

Jirka Kosek napsal:
> To vše umí mnoho editorů -- např. Emacs. Existují pro něj i další
> speciální moduly pro snazší práci s citacemi apod.

To bych bral, ale jako nejkrajnejsi moznost. Z meho pohledu Emacs silne
odporuje unixove filozofii - neni to maly, jednoucelovy program, ale
vseobjimajici obluda.

Miroslav Flidr napsal:
> P.S.: Zde jsou prislusna URL

Diky, prostuduju to...

Diky vsem, co prispeli do tohoto threadu, nejak to preberu a vyberu z toho
nejschudnejsi reseni.

S pozdravem Zdenek Bohm