Cim nahradit dosove prostredi Texu

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Čtvrtek Březen 7 15:42:22 CET 2002

On Thu, Mar 07, 2002 at 09:04:41AM +0000, Zdeněk Böhm wrote:

> To bych bral, ale jako nejkrajnejsi moznost. Z meho pohledu
> Emacs silne odporuje unixove filozofii - neni to maly,
> jednoucelovy program, ale vseobjimajici obluda.

Měl jsem pocit, že to bylo pro manželku. A moje zkušenosti praví,
že manželky je velice těžko přesvědčovat, že mají psát ve vim :-)
Čili jak se píše ve Vim FAQ: 'Is vi an easy editor to learn, is
it intuitive?' 'Yes, some of us think so. But most people think
that we are crazy.' (doufejme, že překladu netřeba :-).

	Hezký den

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.
	-- Matthew D. Fuller