linuxovy server na Pentiu 4 zkusenosti ?

Martin Plechacek martinplechacek na yahoo.com
Čtvrtek Březen 7 09:59:55 CET 2002

Michal Kratky wrote:
> Zdravim,
> kupujeme par linuxovych pocitacu jako file servery, web,
> e-mail, symbolicke manipulace a par dalsich aplikacnich
> okruhu. Myslim ze rozhodujici by mel byt vykon SpecInt,
> ale take stabilita. Co myslite, Pentium 3 nebo 4? Ma prosim
> nekdo zkusenosti, nebo vedel by nekdo o nejakem nezavislem
> hodnoceni?

urcite dobra investice je Athlon, velmi dobre zkusenosti s dual Athlon :-)
chlazeni se bat nemusite, P4 nehreje mene a pokud nesundavate chladic pri hrani
QIII nebo nezkousite dvojnasobny tak, tak nic neodejde.
co se mi zda za dobrou investici je new Celeron/256, jsou levnejsi nez
PIII,zakadni deska pro dual taky nebude stat hodne, a na serveru nevyuzijete
multimedialni veci zvlaste co jsou v P4, takze dohromady 2xCeleron = asi dost
muziky za malo penez
martin