linuxovy server na Pentiu 4 zkusenosti ?

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Čtvrtek Březen 7 11:00:32 CET 2002

> urcite dobra investice je Athlon, velmi dobre zkusenosti s dual Athlon :-)
> chlazeni se bat nemusite, P4 nehreje mene a pokud nesundavate chladic pri
hrani
> QIII nebo nezkousite dvojnasobny tak, tak nic neodejde.
> co se mi zda za dobrou investici je new Celeron/256, jsou levnejsi nez
> PIII,zakadni deska pro dual taky nebude stat hodne, a na serveru
nevyuzijete
> multimedialni veci zvlaste co jsou v P4, takze dohromady 2xCeleron = asi
dost
> muziky za malo penez
> [...]

Az na to, ze Dual Celeron Vam nepojede, uz jsme to tu resili jednou. Celeron
to nikdy nepodporoval (podle Intelu), i presto tam ta podpora existuje. Ale
vsechny novejsi Celerony - tj. Celeron II - maji tuto podporu natvrdo
vypnuty.
Pokud chcete podrobnosti, probehnete si archiv ...

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu