linuxovy server na Pentiu 4 zkusenosti ?

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Čtvrtek Březen 7 09:14:14 CET 2002

"Pavel Rauš" <rqs na cmail.cz> píše v diskusním příspěvku
news:00a001c1c5a7$7e56c2b0$82d8e53e na pes.cz...
> To chlazeni je prave zakladni problem. Kdyz mi u PIII odejde chladic, tak
se
> system vypne, procesor bude trosku nesvuj, ale vymenim chladic a jedu dal.
> Kdyz se mi to same stane u AMD, tak mi krom procesoru muze odejit i deska

...běžně se vám stává, že se vám chladič vyvlékne z patice a vydá se na
cestu po počítači? I kdyby nakrásně zastavil větrák:

a) máme lm_sensors - můžeme pozorovat pozvolné zastavování větráku(ů)
b) linux se zasekne
c) nárůst teploty není tak dramatický, takže stačí zareagovat ochrana desky
(System shutdown temperature).
d) použijeme doporučený design krabice od AMD, čili velký pasivní chladič
(třeba Alpha nebo Zalman) a přívod vzduchu k němu pomocí pomaluběžného
větráku, případně více větráků

MK