linuxovy server na Pentiu 4 zkusenosti ?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 7 15:35:10 CET 2002

Dobry den,

On Thu, Mar 07, 2002 at 09:14:14AM +0100, Martin Kokeš wrote:
> a) máme lm_sensors - můžeme pozorovat pozvolné zastavování větráku(ů)
> b) linux se zasekne
> c) nárůst teploty není tak dramatický, takže stačí zareagovat ochrana desky
> (System shutdown temperature).
> d) použijeme doporučený design krabice od AMD, čili velký pasivní chladič
> (třeba Alpha nebo Zalman) a přívod vzduchu k němu pomocí pomaluběžného
> větráku, případně více větráků

Mohl bych pozadat o dalsi informace? Mel byste treba primo
kontakt na vyrobce/prodejce takovych krabic + chladicu? Snazil
jsem se neco najit na web-u AMD, ale nejak jsem neuspel?

> MK

Zdravi
Honza Marek
--