Spusteni programu v X

Sremr Petr Petr.Sremr na vosrk.cz
Čtvrtek Březen 7 10:45:50 CET 2002

Dobry den!

Jsem v programovani po Linuxem zacatecnik, tak mam mozna jednoduchy,
ale pro me neresitelny problem. Potrebuji z programu beziciho v Xech
spustit dalsi program, a jeho standartni vystup presmerovat do
souboru nebo nekam do bufferu. Uz jsem zvladl spusteni xtermu a v nem
ten muj program. Probehne vypis na terminal (jedna se o kompilator) a
xterm se uzavre (funkce - fork, execvp). Nyni potrebuji zachytit do
bufferu ten vypis. Presmerovani z shellu ">soubor.lst" nebezi a
zrejme to tak i mam byt, takze na to bude asi jiny figl. Poradte mi,
prosim. Dekuji.

Petr Sremr