wine & office

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Čtvrtek Březen 7 12:42:54 CET 2002

"Pavel ŠVARC" <stefan.samecek na volny.cz> wrote in message news:a67cdu$s7n$1 na morticia.kit.vslib.cz...

> vskutku ďábelské proč si do systému který funguje tahat něco co nefunguje
> moc ani pod svým mateřškým OS ???
pod Win si celkem nemuzu stezovat (mam na mysli Ofice 97 bez SR), vyssi verze jsou vhodne pro masochisty, majitele silnych PC a neuveritelne velkych disku, s tim souhlasim.
Hlavne jsem si od toho sliboval 100% kompatibilitu s Office dokumenty bez nutnosti nejakych konverzi. Predevsim jsem ale chtel zkusit, jestli to vubec bude fungovat - vypada to spis ze ne

> man wine popis parametru -dll perou se vám dll z wine a win
Jo, to jeste zkusim, ale ono to dela, i kdyz Wine zkonfiguruju bez podpory Windows. Cekal jsem, ze s pouzitim nativnich DLL to bude trosku lepsi....
--
Radovan Raszka