wine & office

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Čtvrtek Březen 7 10:08:39 CET 2002

dd *,
pojal jsem dabelsky plan rozchodit Office 97 pod linuxem s Wine. Nainstaloval jsem si Wine 20020228 ze src a propojil jsem ji s existujicimi NT4.0 (podarilo se spustit Solitaire :-)))
Ted zkousim spustit setup office97, ale vetsinou zahlasi, ze byl pouzity chybny prepinac (ackoliv jsem nezadal zadny). Pokud pouziju setup.exe /?, tak se setup rozjede, ale po zadani jmena a firmy zahlasi, ze office nebyl uspesne nainstalovan. Pote zatuhne a neskonci, stale trci na obrazovce a musim shodit Xka, abych se toho zbavil. Tak se to chova ve Wine BEZ existujicich Windows. Pokud pouziju Wine s NT4.0, tak setup zatuhne hned po spusteni (objevi se obrazovka setupu, nabehnou hodiny..... a tikaji a tikaji).
Ma nekdo pozitivnejsi zkusenosti? Koukal jsem do databaze odzkousenych aplikaci, ale ofiice je bud nehodnoceny, nebo velmi slabe.
--
Radovan Raszka