linuxovy server na Pentiu 4 zkusenosti ?

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Čtvrtek Březen 7 11:03:12 CET 2002

"Martin Kuhn" <kuhn na kite.cz> píše v diskusním příspěvku
news:55FB3D1317BDA745A5CFFF639E9050AE05DFC2 na tkmain.kite.cz...
> ...ale kupovat si procesor (intel) kdyz odejde vetracek tak se sice
> "zpomali", ale hreje se o tak 10-20 stupnu vic, je podle me lepsi, nez
> kdyz se zmeni i s boardem ve "smrad a kour" (AMD), tim ze vam jeste
> stroje

Přestože jsem doporučoval P4 kvůli jeho práci s pamětí, musím podotknout, že
byste možná neměl z jeho poslední vychytávky (feature), tzn. ze zpomalení
taktu při nedostatečném chlazení, dělat věc, bez které byste nemohl
přežít... zajímalo by mne, jak jste to dělal donedávna, kdy ještě žádné P4
neexistovalo :-).

MK