wine & office

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 7 13:51:17 CET 2002

Dne čt 7. březen 2002 13:38 jste napsal(a):

> Jako zkušený uživatel různých balíků Officů Vám můžu solidně
> a nezaujatě říci, že ani Office 97 není stabilní. U jednoho dopisu
> se Vám to neprojeví, ale pokud píšete stostránkovou technickou zprávu
> nebo diplomku plnou vzorců, obrázků a formátování, buďte si jistí
> že spadne. To nejhorší ale je to, že Vám dokáže nenávratně zničit
> zdrojový dokument (a nějaká ta nouzová obnovitelná záloha samozřejmě
> selže) a pak si můžete vytrhat vlasy. Proti tomuto se můžete bránit
> jen včasným zálohováním, nic rozumnějšího se na příslušných diskuzích
> [...]

OpenOffice a StarOffice nejsou vubec 100% kompatibilni!
Dle mych zkusenosti, bezproblemu prevedou z wordu maximalne cisty text s
odstavci, mozna nejaky obrazek(i to mu delalo problemy), ale vubec si
nedokaze poradit s takovymi vecmi jako jsou ramecky, textove pole apod. Mam
80% svych dokumentu jako seminarni prace a laboratorni protokoly s ramecky,
vzorci, obrazky, tabylky...  StarOffice NELZE  pouzit :(

Jenom netrpelive cekam na dobu, kdy bude solidni otevreny format pro
dokumenty, se kterym bude pracovat vetsina kancelarskych baliku. At na win
nebo linuxu. Nemam KOffice, ale myslim, ze dokonce i on ma svuj format.
Clovek si proste nevybere a musi sve dokumenty sazet do pska, coz neni myslim
pro hodne lidi ono...

Lukas Marsalek