pridavanie klavesovych skratiek/akcii do KDE 2

Libor Dub libor_dub na email.cz
Čtvrtek Březen 7 14:01:29 CET 2002

Dobrý den,

včera tu někdo psal o tom jak detekovat gumové klávesy na keybordu
a já jsem to ještě včera vyzkoušel nadšeně taky, ale přiřadit
akce gumovým klávesám na klávesnici se mi nepodařilo. Prostě
aplikace 'Klávesové zkratky KDE' nebo jak se to přesně jmenuje
stisk gumových kláves ignoruje, nehledě na to, že i regulérní
klávesy vyžaduje výhradně v kombinaci s klávesami CTRL a SHIFT.
Ale ani CTRL+gumová klávesa nefunguje.

Kde dělám chybu?

Pokud Vám skutečně fungujou i gumové klávesy, tak by mě zajímalo
jak je rozchodit.

Oak

---
   ---------> Created by Email.cz