dve IP adresy na dva web servery

David Tok ddt na coolnet.cz
Čtvrtek Březen 7 16:20:08 CET 2002

On Thu, 7 Mar 2002, EdizonTN wrote:

:hi all,
:
:stale som laboroval z pripojenim druheho web serveru k inetu, ale narazil
:som si cumak.
:Jelikoz sme pripojeny mikrovlnym radiomodemom k inetu, tak nemozem pripojit
:druhy web server aj ked mam novu IP adresu, pretoze mikrovlnny radiomodem je
:PCMCIA karta v PC
:a tato uz ma IP adresu pridelenu, a nemoze mat dve.
:Jedinym riesenim je podla mna druhy radiomodem.
:Myslim si to spravne ?
:Ma s tymto uz niekto skusenosti ? - ako to riesite ?

webservery schovat za masquaradu, 2 IP na vnejsim zarizeni (radiomodem) a
podle cilove (verejne) IP adresy forwardovat prislusne porty na localni
(masquaradovane) IP adresy.

-- david tok