dve IP adresy na dva web servery

Čtvrtek Březen 7 16:41:52 CET 2002

On Thu, Mar 07, 2002 at 03:01:22PM +0100, EdizonTN wrote:
> hi all,
>
> stale som laboroval z pripojenim druheho web serveru k inetu, ale narazil
> som si cumak.
> Jelikoz sme pripojeny mikrovlnym radiomodemom k inetu, tak nemozem pripojit
> druhy web server aj ked mam novu IP adresu, pretoze mikrovlnny radiomodem je
> PCMCIA karta v PC
> a tato uz ma IP adresu pridelenu, a nemoze mat dve.
> Jedinym riesenim je podla mna druhy radiomodem.
> Myslim si to spravne ?
> Ma s tymto uz niekto skusenosti ? - ako to riesite ?
>
> -Ed.

Ak je to schopne tu adresu preroutovat, tak ju dat na ine zariadenie
(napr. eth0).
Alebo najlepsie riesenie je prejst z IPbased WebServer na NameBased WebServer
tam tento problem nie je.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...