Slackware a cestina ?

Ondrej Krejcik krejcik na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Březen 8 10:52:45 CET 2002

On Thu, 7 Mar 2002, blade wrote:

> Dobry den,
> mam problem s cestinou ve slackware 8.Potebuju psat a zobrazovat ceske
> znaky.Nastavil jsem si latin2 fonty v konzoly a ceske znaky se mi zobrazuji
> spravne.KDE a aplikace pro KDE take zobrazuji a pisou cesky.Problem je z
> klavesnici.Kbd balik je naistalovan ale loadkeys cz-latin2 nefunguje
> prestoze mapa klavesnice je instalovana.Stejne tak aplikace pro GTK
> vzdoruji.Ceske locales jdou nastavit bez problemu.Nemate nekdo zkusenosti s
> pocestenim slacware linuxu ? Dekuji za jakoukoliv pomoc.
> Pavel

Preju pekny patecni den!

V Slackware 7.1 jsem cestinu zprovoznil bez vetsich problemu a to
predevsim diky: http://www.penguin.cz/czech-howto/

Dekuji kolektivu autoru, kteri se na tomto dokumentu podileli :-)

Pokud jste nepostupoval pomoci techto www stranek, tak bych vam vrele
doporucil si je projit a zkusit to podle nich.

Kdyz vam to i presto nepujde, tak mi napiste na mail (at tim zbytecne
nerusime v konferenci) a ja se vam pokusim nejak pomoci.

Ondrej Krejcik