Slackware a cestina ?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 8 11:52:53 CET 2002

On Thu, Mar 07, 2002 at 10:40:29PM +0100, blade wrote:
> Dobry den,
> mam problem s cestinou ve slackware 8.Potebuju psat a zobrazovat ceske
> znaky.Nastavil jsem si latin2 fonty v konzoly a ceske znaky se mi zobrazuji
> spravne.KDE a aplikace pro KDE take zobrazuji a pisou cesky.Problem je z
> klavesnici.Kbd balik je naistalovan ale loadkeys cz-latin2 nefunguje
> prestoze mapa klavesnice je instalovana.Stejne tak aplikace pro GTK
> vzdoruji.Ceske locales jdou nastavit bez problemu.Nemate nekdo zkusenosti s
> pocestenim slacware linuxu ? Dekuji za jakoukoliv pomoc.
  No zkusenosti jsou, jediny mensi problem byl pri prechodu na Slack 8 kdy
nefungovaly znaky jako ž š a kteryzto jsem jiz vyresil.
  Proc nefunguje loadkeys, co to hlasi za hlasky? jinak pokdu chces mohu
poslat postup a mapy ktere pouzivam (anglicka qwery, ceska qwertz) jak pro
konzoli, tak pro X.
  Aplikace pro gtk nemaji co vzdorovat, vyjimkou mohou byt nektere exoticke
programy, ve kterych nejedou predrazovace, ale to by melo byt jiz take pase.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz