Monkey Linux

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 8 12:02:53 CET 2002

On Fri, Mar 08, 2002 at 09:34:13AM +0000, Ondrej Tuma wrote:

> beha, na nejaky 386ce sem to zkousel a dostatecne to beha, mam pocit ze
> sem tomu dal i min ramky
  min tezko.

  zadna, soucasti monkey je elvis.

  No to zalezi na tom, jaky bordel (extender) je pouzit v dosu a tim take jak
tlusta vrstva je mezi hw a vim. Rychlejsi nez vim zkompilovany nejakym TC 2
to asi nebude, ale zase je tu vyhoda multitaskingu a podpory velke pameti, coz
na dosu bez extenderu nejde.
  Jinak mala zrada monkeyho je v tom, ze alespon ta verze kterou mam ja ma
jemne nefunkcni mkfs.ext2, postaci prikopirovat jednu knihovnu a udelat link
libc.6 -> libc.5 (ja vim prasacke reseni ale funguje).
  Dale pokud budes prekladat vim, tak nejlepe take na monkey (na jakemsi CHIP
CD byla vetsi verze i s kompilatorem), nebo staricke slack, neb by byla velice
zadouci binarka oproti libc.5 a ne glibc :) Dale si musis utvorit symlinky,
jinak ti bude prekladat staticky a bude to velka obludka. To je asi vsechno.

PS: doted mi bezi neco jako monkey na 386/DX 40 s 4 mb ramky s MDA. Snad na
ni mam jeste v byvale skole jeden printserver.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz