Monkey Linux

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pátek Březen 8 10:34:13 CET 2002

Matej Cepl wrote:

> mám tady (kromi svého hlavního poeítaee, kde mám RedHat 7.0)
> ješti staoieký notebook Compaq Aero 386SX/25MHz, 4MB RAM. Eetl
> jsem si stránku k Monkey Linuxu a tam se tvrdí, 3/4e i na takovémto
> poeítaei by mil bihat.
beha, na nejaky 386ce sem to zkousel a dostatecne to beha, mam pocit ze
sem tomu dal i min ramky

> Nechci na tom provozovat nic
> drastietijšího ne3/4li vim (jaká verze je soueástí ML?) na psaní
> LaTeXových dokumentu (které bych kompiloval jinde),

Na strankach monkey mam pocit tato informace je, v kazdym pripade je
tech verzi vic, existuje jeste betaverze, tenkrat sem ji nekde vyhrabal,
ale nevim kde.

> ale na
> MS-DOSu mi chybí mo3/4nost poepínat konzole (pro správu poeítaee
> ap., klidni mu3/4u mít jenom dvi) a alespoo drobný multitasking
> (grep, diff, atp.).

proste linux je liux

> Myslíte si, 3/4e by i takovýhle stroj mohl být rychlejší ne3/4li muj
> soueasný vim 6.0 na DJGPP?

asi jo

--
Ondrej Tuma                 ICQ :  107760454
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz