Spusteni programu v X

Sremr Petr Petr.Sremr na vosrk.cz
Pátek Březen 8 12:58:41 CET 2002

> Ja teda neprogramuju, ale prijde mi divny ze chcete poustet program

Jak sam vidite, tak ja taky moc ne. Do tedka jsem delal v Delphech ve
Woknech a s prichodem Kylixu (a lepsiho pocitace) jsem se pustil do
Linuxu.

> ( jak to tak vypada tak konzolovy), u nehoz si budete smerovat
> vystup jinam, v xtermu. Ja jsem zil v predstave, ze pokud po
> tom programu nic interaktivne nechci, tak muze bezet mimo Xka.
> Teda pokud to je konzolovej prg.

Mate pravdu, on bezi i bez toho "xtermu". To uz jsem opravil, bo mi
to tu na konferenci uz nekdo poradil. Ale jinak se jedna opravdu o
konzolovej program, kompilator assembleru pro DSP56002 od Motoroly,
ktery na konzolu vypisuje list "file" a jinak nez presmerovanim ho
do souboru nelze dostat (neexistuje zadny odpovidajici parametr).

Hledam neco o programovani rour na Webu, ale nejak se nevede. Neumim
hledat, nikdy nenajdu to, co potrebuju. Vzdyzky najdu to, co uz
dva mesice nepotrebuju. Poradte mi, prosim, nejake ty odkazy na
stranky o programovani pod linuxem (unixem).

Dekuju

Petr Sremr