Spusteni programu v X

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Březen 8 13:09:17 CET 2002

On Fri, Mar 08, 2002 at 12:58:41PM +0100, Sremr Petr wrote:

> Jak sam vidite, tak ja taky moc ne. Do tedka jsem delal v Delphech ve
> Woknech a s prichodem Kylixu (a lepsiho pocitace) jsem se pustil do
> Linuxu.

> Mate pravdu, on bezi i bez toho "xtermu". To uz jsem opravil, bo mi
> to tu na konferenci uz nekdo poradil. Ale jinak se jedna opravdu o
> konzolovej program, kompilator assembleru pro DSP56002 od Motoroly,
> ktery na konzolu vypisuje list "file" a jinak nez presmerovanim ho
> do souboru nelze dostat (neexistuje zadny odpovidajici parametr).

 Chapu-li to dobre tak chcete stdout nejakeho ciziho programu z
 toho sveho programu dostat do souboru? Nejlepsi je hledat v jiz
 existujicich programech.

> Hledam neco o programovani rour na Webu, ale nejak se nevede. Neumim
> hledat, nikdy nenajdu to, co potrebuju. Vzdyzky najdu to, co uz

 To budete mit tezky zivot v nasledujicim stoleti (tedy pokud nas
 nejaky "vudce" nevrati zase do jeskyni).

> dva mesice nepotrebuju. Poradte mi, prosim, nejake ty odkazy na
> stranky o programovani pod linuxem (unixem).

 docs.linux.cz :-)

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>