mars - nedostupny disk

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Pátek Březen 8 14:03:17 CET 2002

On Thu, 7 Mar 2002 23:20:55 +0100 Jaroslav Kubata <j.kubata na skycomp.cz> wrote:

JK> Dobry den,
JK> protoze nemam zadnou zkusenost s marsem, preposilam jeden dotaz, treba nekdo
JK> bude vedet. Zminovane stereo je ucetnictvi napsane pod PC FANDem, bez (podle
JK> me zbytecneho novelloveho reseni) to beha bez problemu.

JK> informaci.

Problem moze byt aj vo Windows. Mali sme podobny problem s dosovskym
programom, ktory ma data na Novelovskom servri. Proste niekedy zablokoval
pristup na siet. Stanica bola Windows 98 SE. Pomohlo pouzitie starsej
verzie suboru NDIS.VXD (zo starsich Win98 - nie SE). Cize prepisat povodny
subor NDIS.VXD verziou z Windows 98 4.10.1998.

Robo.

--
Robo Cernansky
E-mail: roboce na yahoo.com