Monkey Linux

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pátek Březen 8 02:06:37 CET 2002

Dobrý den,

mám tady (kromě svého hlavního počítače, kde mám RedHat 7.0)
ještě stařičký notebook Compaq Aero 386SX/25MHz, 4MB RAM. Četl
jsem si stránku k Monkey Linuxu a tam se tvrdí, že i na takovémto
počítači by měl běhat. Nechci na tom provozovat nic
drastičtějšího nežli vim (jaká verze je součástí ML?) na psaní
LaTeXových dokumentů (které bych kompiloval jinde), ale na
MS-DOSu mi chybí možnost přepínat konzole (pro správu počítače
ap., klidně můžu mít jenom dvě) a alespoň drobný multitasking
(grep, diff, atp.).

Myslíte si, že by i takovýhle stroj mohl být rychlejší nežli můj
současný vim 6.0 na DJGPP?

	Děkuji za odpověď

		Matěj Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

How many Bavarian Illuminati does it take to screw in
a lightbulb?
Three: one to screw it in, and one to confuse the issue.