Problem s webem na firewallu

David Tok ddt na coolnet.cz
Pátek Březen 8 15:12:59 CET 2002

Zdravim vsechny,

  narazil jsem na velmi zvlastni problem: Mam jeden router, na kterem bezi
squid - transparentni (redirekt 80->3128), je na nem masquarada
realizovane pomoci iptables 1.2.3, jadro 2.4.17. U nekterych serveru
(napr. www.nvidia.com, www.cddb.com) se mi deje to, ze kdyz se skusim na
tento web pripojit z onoho routeru (i telnet xxxx 80) tak mi server proste
neodpovi - i kdyz shodim firewall, vypnu squida... proste cisty stroj,
porad to nic nevraci. Kdyz ale jede masquarada, squid, vsechno a u
libovolny stroj z masq. prosite necham jit mimo squida, tak stranky
mormalne stahne.

  Tusi prosim Vas nekdo kde by mohla byt zrada? Zda se mi divne, ze
vsechno jede jenom tyto dve (prozatim o kterych vim) delaji problemy. Diky
za kazdy napad.

-- david tok