Sendmail a zvedani linky

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Pátek Březen 8 14:50:08 CET 2002

                    "Tomas Lada"
                    <Lada na bitserv        Komu:      sendmail na linux.cz
                    is.cz>               Kopie:
                                         Předmět:        Re: Sendmail a zvedani linky
                    08.03.2002
                    13:39
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    sendmail

                    Zdenek Pizl

                    <z.p na linux-cd        Komu:      sendmail na linux.cz

                    .cz>                 Kopie:

                                         Předmět:        Re: Sendmail a
zvedani linky
                    08.03.2002

                    12:31

                    Odpovězte

                    prosím

                    uživateli

                    sendmail

Dne pá 8. březen 2002 12:34 Tomas Lada napsal(a):

> sel i do linux na linux.cz

> snazi se resolvovat nejake DNS jmeno (mate nastaveneho
> smarthosta, ze?).
> ---> ano
>
> Zkuste v /etc/nsswitch.conf nastavit, aby
> se ptal nejprve lokalne (hosts) a pak az DNS, a do
> /etc/host pridejte radek resolvujici Vaseho smarthosta
> ... ^^^^^^^^^^

ano, ma tam byt /etc/hosts , diky za opravu

> ---> /etc/hosts     radek pro "smarta" jsem doplnil
> tady je muj    /etc/nsswitch.conf

zda se byt OK

> Tohle jsem zmenil a nezabralo to.........
> Jinak na tom server bezi jeste DNS - bind

a jste si jisty, ze Vam to vytaci sendmail a ne named ??

---> no rekl bych ze to opravdu vytaci sendmail, snazi se vse odeslat ihned
     jak to dostane no a kdyz se startuje tak vytaci linku taky, stejne tak
pri
     pri prohlizeni fronty

Standardne se take prevadeji domeny na kanonicky tvar, coz take zpusobi
hledani v DNS. Pouzijte FEATURE(`nocanonify') v souboru .mc.
Viz /usr/share/sendmail/README, hledejte nocanonify.

---> tohle jsem jeste prenastavil, restartoval sendmail ale nepomohlo to
     porad vytaci..

Sendmail se opravdu pta dns, pri poslani mejlu se pripoji ale vyprazdni ji
az za dobu
kterou ma nastavenou, pokud ji nevyprazdnim rucne...

Mar  8 13:45:18 gateway sendmail[1743]: starting daemon (8.11.6):
SMTP+queueing na 00:05:00
Mar  8 13:46:24 gateway sendmail[1765]: gethostbyaddr(10.64.64.64) failed:
2
                                   neni tohle ta pricina?

Mar  8 13:46:24 gateway sendmail[1765]: g28CkOL01765: from=root, size=53,
class=0, nrcpts=1, msgid=<200203081246.g28CkOL01765 na gateway.blabla.cz>,
relay=root na localhost
Mar  8 13:46:24 gateway sendmail[1765]: g28CkOL01765: to=lada na bitservis.cz,
delay=00:00:00, mailer=smtp, pri=30053, stat=queued

Napada Vas jeste neco?
Tomas Lada