terminal

Pátek Březen 8 16:24:15 CET 2002

On Fri, Mar 08, 2002 at 02:49:52PM +0100, aims wrote:
> Dobry den,
cau

> mame dotaz.. Pouzivame v nasi kancelari Suse Linux 7.3 na jednom pocitaci -
> server a radi bychom zkusili moznost vytvoreni tzv. terminalu.
Hmm nepostoval som minuly tyzden nahodou 2 dlhe mejly o tejto tematike?

> Jde nam tedy o to, ze jednotlive stanice nastartuji napr. z diskety nebo z
> disku, ale pote bude vse vcetne XWindow ze serveru. Existuje najaky manual
> ci howto Suse Linuxu 7.3 k nastaveni techto terminalu a serveru. Na
> internetu jsme take nasel projekt LTSP (Linux terminal server project), ale
> zde je to popisovano jako dokonce vzdalene bootovani pres sitovku (nahravani
> do ROM atd) a navic Suse Linux ve verzi 7.3 zde jeste neni primo podporovan.
LTSP vyzera moc dobre. Butovaci proces mozes urcite nahradit vlastnym, mne sa
osvedcila kombinacia GRUB + vfat, asi 2MB na disku stacia.

Dolezite je rozchodit:
- root cez nfs
- konfiguracia ix servra na clientovi
- konfiguracia kdm (alebo analogickeho) na normalnom servri

A to je viacmenej vsetko podstatne.

> Dekuji
> S pozdravem
> Michal Strnad
Bye,

          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler
         "Ein Auto, ein Computer, ein Mann"  -- Knight Rider