RPM openssh-3.1 od redhatu

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Sobota Březen 9 15:59:35 CET 2002

On Fri, Mar 08, 2002 at 10:21:53PM +0100, Jirka Kosina wrote:

> Pri drivejsim upgradu s pouzitim RPMek od redhatu, kdy jsem ze zrejmych
> duvodu upgradoval na openssh 2.9p2 vsechno probehlo v poradku, a tak jsem
> se nebal dnes postup zopakovat - stahl jsem z redhatich updatu dnes vydane
> openssh 3.1p1 a standardnim zpusobem provedl upgrade.
> Vsechno probehlo skvele az na to, ze stare ssh se odstrelilo, ale nove
> nenastartovalo, takze jsem se musel ke stroji vydat fyzicky, a sshd
> spustit manualne.
>
> Toto ma byt castecne varovani pro vas, kteri se na upgrade z redhatem
> [...]

Pridam se ke kolegum, kterym upgrade probehl zcela bez problemu.
Mozna pouzivate nejakou nestandardni konfiguraci ssh demona a neudelal
jste nejakou zmenu nastaveni v /etc/ssh/sshd_config.

--
/*   Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
     UNIS Computers, spol.s r.o.   mpetricek na uniscomp.cz