RPM openssh-3.1 od redhatu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Březen 9 18:27:21 CET 2002

On Sat, 9 Mar 2002, Miroslav Petricek wrote:

> Pridam se ke kolegum, kterym upgrade probehl zcela bez problemu.
> Mozna pouzivate nejakou nestandardni konfiguraci ssh demona a neudelal
> jste nejakou zmenu nastaveni v /etc/ssh/sshd_config.

Je to fakt zajimave - ty prvni dva updaty co jsem provedl probehly takto
neuspesne (jeden na 7.1, druhy na 7.2), dneska jsem provedl upgrade na par
dalsich strojich, a bez problemu. Hm. ;o

Ocekaval jsem, ze to zabije, jak bylo obvykle pri predchozich upgradech
jen ten hlavni proces, a potomky necha bezet, aby se neurizly existujici
spojeni. No, nestalo se tak.

Zajimave, diky za odezvy.

--
JiKos.