Kyocera F1000A

pavel kysilka kysilka.pavel na seznam.cz
Sobota Březen 9 16:51:21 CET 2002

zdravim,
asi cele 4 noci jsem se neuspesne pokousel nainstalovat tiskarnu
Kyocera F1000A.
bohuzel s neuspokojivymi vysledky a jsem rad , ze jsem si uchoval
dusevni zdravi.
potrebuju rozjet tiskarnu pres parael jako tiskovy server s
ghoscriptem a apsfiltry.
tiskarna tiskla texty s ovladacem laserjet-raw a
laserjet-a4-auto-mono, ale nechodily apsfiltry.
ta tiskarna sice neco pamatuje, ale je funkcni. distribuce RH7.2 nebo
Debian.

apsfiltry mi bohuzel nechodi(budto to netiskne anebo jen zmet znaku
na jednom radku, nebo jen polovina obrazku.
neco jsem cetl na suse a v googlu o ovladacich, ze by se daly pouzit
, ljet4 anebo ljet5gray.
ale s temi mi to nechodilo dobre.

pokousel jsem se rozjet drivery omni, ale po uspesne kompilaci nesly
nainstalovat.

dotazy:
1)jaky pouzivate ghoscriptovy ovladac v souvoslosti s touto
tiskarnou(ci podobnymi modely od Kyocery) ?

2)pouziva nekdo s tiskarnami Kyocera drivery Omni ?

pripadne mi poslete na soukromy mail vypis z /etc/printcap

diky moc za kazdy napad a pomoc

zatim
pavel 'goldenfish'
kysilka