problem se sitovou kartou?

Pospisil Dominik xpospis2 na aisa.fi.muni.cz
Sobota Březen 9 19:18:22 CET 2002

On Sat, 9 Mar 2002, Vrana Bohdan wrote:

> Ja to vidim na zly handsake medzi sietovou kartou (NIC) a
> switchom/hubom.
> Ak mozem doporucil by som Vam nastavit na obidvoch stanach spojenia
> pevne hodnoty
> A nedovolil auto-sensing(auto-negotiation).
> Myslim hodnoty napr.: 10MB/s-full duplex, 100MB/s - fullduplex
> K teorii: ak bezi karta na speed 100/duplex full nedochadza ku vzniku
> kolizii
> Na prepoje, pretoze sa jeden par vyuziva na prijem a druhy na vysielanie
> subezne.
>
> S pozdravom,
> [...]

Dobry den,
omlouvam se ze jeste otravuju. Existuje nejaky zpusob jak tyto parametry
detekovat / nastavit? Jedna se o adapter AMD PC/Net FAST (AMD Am79c971),
pouzity modul pcnet32.o. Zda se ze modul nema zadne parametry, nastaveni
pomoci ifconfigu vypisuje:
/sbin/ifconfig eth0 media 100baseTX
port: SIOCSIFMAP: Operation not supported

Na switchi by melo byt nastaveno 100baseTX full duplex. Dival jsem se do
/usr/src/linux/driver/net/pcnet32.o, nejake volby tam jsou, ale netusim
jak to nastavit.

- Dominik Pospisil