Mozilla + nastaveni fontu

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Sobota Březen 9 20:08:36 CET 2002

> Trochu pozde, ale prece.
>
> Priznam se, ze workaroundu uz zvolna zacinam mit plny
> chrup. Ted uz udrzujeme dvoje styly, jedny pro NN 4.x a
> druhe pro Mozillu/IE. Tim se vyresil jeden problem a po
> jistou dobu se zdalo, ze to je v pohode vsude. Bohuzel
> nekdy v prubehu vyvoje Mozilly se stalo, ze se to
> polovine lidi zobrazuje nadale dobre a druhe udajne ne
> (sam patrim k tem stastnejsim) - nekde je neco shnileho a
> ja se priznam nevim jak to uspokojive resit (kdysi jsme
> provedli nekolik testu se zmenami velikosti pisma - jeden
> [...]
Dobry den,
zkusil jste si prohlizet stranky roota v konquerovi? U me
to ma hrozne drobne pismena. Navic ani nejdou zvetsit :-(
Je to pouze muj "lokalni" problem?
BTW: radsi vychazet vstric kratkozrakym spoluobcanum, nezli
se kratkozrakymi spoluobcany stat :-))

S pozdravem

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."