Pismo na Root.cz - test (Was: Mozilla + nastaveni fontu)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Březen 11 11:30:23 CET 2002

On 05/03/2002, Milan Svoboda wrote:

> Dobry den,
> zkusil jste si prohlizet stranky roota v konquerovi? U me to ma hrozne
> drobne pismena. Navic ani nejdou zvetsit :-( Je to pouze muj "lokalni"
> problem? BTW: radsi vychazet vstric kratkozrakym spoluobcanum, nezli
> se kratkozrakymi spoluobcany stat :-))

Zdravim,

takze jsem se rozhodl udelat jeste jeden pokus a dovolil bych si
poprosit o spolupraci pri testovani. Na adrese
http://root.cz/test_pisma2.html je testovaci stranka, ktera pouziva
procentualni zadavani velikosti pisma. Pri spravne implementaci
prohlizece by se to melo chovat tak, ze se zobrazena velikost pisma bude
odvijet od prednastavene velikosti. V Mozille (potazmo Galeonu),
Konqueroru a Opere 6.0 TP2(?) se to zda byt OK, a to vcetne zvetsovani
pisma funkci prohlizece. Postrehy k funkcnosti v ostatnich prohlizecich
uvitam (piste prosim na mou adresu, do konference pak poslu nejake
shrnuti az budu mit dostatek informaci).

Diky.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka