Fwd: Re: Fwd: Re: Web LinuxDesktop

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Pondělí Březen 11 08:10:54 CET 2002

----------  Předaná zpráva  ----------
Subject: Re: Fwd: Re: Web LinuxDesktop
Date: Sun, 10 Mar 2002 20:25:53 +0100
From: Jan Bernatík <bernatik na kn.vutbr.cz>
To: Lukas Marsalek <marsalek na kn.vutbr.cz>

Dne po 11. březen 2002 20:16 jste napsal(a):
> [...]

Operu bychom meli vyzkouset rozjet cesky, pripada mi dobra as na cestinu

> Dalsi veci, ktera me trapi jsou v Xkach fonty. At uz jde o cestinu, coz se
> dari resit nebo o zubaty vzhled a (dle meho nazoru) skoro zadne odlisnosti
> mezi N ruznymi fonty (std. dodavane v distr. RH). Zajimalo by me, jakym
> zpusobem se daji zprovoznit napr. TT fonty z MS (a jejich hladke
> renderovani), protoze to je jedna z mala veci, kterou od nekoho
> okopirovali dobre.

Help o zprovozneni fontu tusim zpracovava Klima

> To jsou jen takove namety, co me napadaji ted, jinak z dalsich veci jsou
> to ruzne pokusy typu ACPI (pul dne jsem pracoval na zprovozneni tlacitka
> power :o), ale toto zatim neni uznanou standardni soucasti jadra,
> nebo kompilace a pouzivani ALSA,

(Alsa by mela byt v dalsi verzi jadra, help by se ale dal udelat, to si vemu
ja)

s cimz jsou taky nekdy problemy,

> mountovani exotickych souborovych systemu typu NTFS, spousteni vlastnich
> sluzeb v init skriptu (napriklad zapinani NumLocku po startu),

(dobry napad - zahrneme to do planu do budoucna :) )

 rozsireni

> terminalu na Alt-Fx, kde x je z <1, 10> (11, 12 na virtualni terminaly pro
> X)

(taky dobry napad - do planu)

- toto jsou veci, ktere jsem uz takrikajic "zazil", ale nekdy jsem se k

> nim dopracoval dost slozitou cestou, i kdyz to jsou zdanlive blbosti nebo
> vychytavky. Cili o tomto bych mozna neco nesouvisleho napsat mohl, ale
> jinak zas tolik zkusenosti nemam.

(urcite bych se ho zeptal jestli by neco nenapsal, pripadne mu zalozil ucet,
pokud bude mit zajem o spolupraci odkaz ho na mne, napisu mu to co klimovi
aby se zorientoval)

> Mozna dalsi vec, co by uzivatele ocenili by mohlo byt zasveceni do
> kompilace programu (vyhody-nevyhody oproti .rpm ci .deb resenim), ukazat,
> ze na tom neni nic tak hrozneho, nasmerovat je na dobre zdroje typu
> freshmeat, sourceforge apod...

(taky dobry napad - do planu)