KOffice a vzorecky

Juraj Vaclavik vaclavik na skoda-ujp.cz
Pondělí Březen 11 11:26:42 CET 2002

Dobrý den,
tento problém znám, dá se řešit ručním editováním ps souboru - viz kopie
zprávy zaslané p. Tinklovi někdy v lednu SuSE Linux 7.3 a KOffice 1.1:

včera jsem měl problém: matematické vzorce v KOffice a jejich tisk.
Ve výrazech obsahujících závorky se zlomky (viz příloha) se však závorky
zobrazovaly jako otazníky. Po konzultaci s p. Janíkem jsem tento problém
řešil úpravou ps souboru generovaného při tisku KWordem.

V tomto souboru se velké (kulaté) závorky vyskytují jako čtveřice kódů
umístěné v sekvenci Y(*) kde * je kód: levá-horní (hex) E8, levá-dolní E6,
pravá-horní F8 a pravá-dolní F6. Tyto kódy jsou však kromě F8 nahrazeny
znakem "?".
Podobně platí i pro hranaté závorky: EA, E9, FA, F9.

Asi se Vám to zdá trochu zmatené, ale mám dojem, že KWord (KFormula) nemá
dokompletovanou tabulku, z které vytváří ps soubor.

Juraj Václavík