NAT a mailserver

Petr Klimovic linux2 na pizi.cz
Pondělí Březen 11 08:50:24 CET 2002

TZJ> dva stroje. na me neverejne jednom bezi router s natem, ktery natuje
TZJ> na opet neverejnou adresu. az u firmy, ktera nam to poskytuje, se to
TZJ> opet natuje na verejnou adresu. oni bohuzel bezi na windows.

Takze  se chcete z vaseho stroje s neverejnou adresou spojit na nejaky
jiny  stroj  v internetu s verejnou adresou. Kdyz se zkusite spojit na
prislusny  port  toho  verejneho  stroje  telnetem,  tak  se  to vubec
nespoji? Co treba ping?

NAT  tomu  nemuze  branit.  NAT  prelozi vasi neverejnou na verejnou a
vice-versa, takze by problem byt nemel. To jde spise o nejakou blokadu
portu firewallem, nebo neco podobneho.

Ten  vas  lokalni  stroj  tedy  ma  dve  sitovky a dela NAT z jedne na
druhou?  Pokud  bezi  NAT primo na tom stroji ze ktereho se spojujete,
tak proc to neodesilat primo z te adresy ktera vede ven?