Opet dotaz na vyber zakladni desky

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Březen 11 09:26:25 CET 2002

On Mon, Mar 11, 2002 at 08:50:29AM +0100, Jirka 'Eagle' Novak wrote:

> Mam MSI K7T266 Pro2 RU a nevzpominam si na zadne problemy. Athlon XP
> 1600+, nVidia 2MX/400,
> 256 MB DDR. Nemam moznost (a vlastne ani potrebu) porovnat vykon s
> podobnym systemem.
  Tez bych se primlouval za MSI, K7T266 Pro 2 je dobra, pokud nepotrebujes
RAID tak muzes koupit i tu levnejsi bez RAIDu. Pro 266 DRAM je prave dulezity
to A za cislem, ma trosicku rychlejsi podporu pameti. Ta starsi deska je take
vyborna, ale dneska uz je lepsi vzit si tu rychlejsi.
  Co se tyce problemu, muze se ti tak akorat stat, ze misto vypinani se
deska bude rebootovat pri pouziti ACPI. Dale integrovana zvukarna (82C33)
ktera nejede pod dosem, navic nekdy muze neprijemne chcrlat, ale to se da
odstranit.
  Akorat budes muset zprovonit ALSA drivery, jinak neni co resit.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz