Opet dotaz na vyber zakladni desky

Michal Kubecek mike na oksoftware.cz
Pondělí Březen 11 09:36:13 CET 2002

On Mon, Mar 11, 2002 at 02:33:17AM +0100, Jan Houstek wrote:
> Libil by se mi chipset KT266A, ale pry s nim jsou nejake problemy. Take
> nevim, jakou vybrat desku - ABIT, ASUS, MicroStar, Soltec, ... ?

ASUS - asi nejlepší jméno, dá se k nim připojit praktický panel
       s diagnostikou do 5.25" slotu
ABIT - nejlepší pro overclocking a ladění, ve svém počítači jsem
       vyladěním parametrů v setupu (bez přetaktování) zvedl
       výkon zhruba o 25 procent - ale chce to vědět co je co
Soltec - nejlevnější, ale pořád dost spolehlivé
MSI - nevím, ještě jsem je neměl v ruce

Osobně mám nejradši ABIT.

                                                    Michal Kubeček