Pismo na Root.cz - test (Was: Mozilla + nastaveni fontu)

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Březen 11 12:11:05 CET 2002

:> > > ked si pozeram root.cz cez moj NN ( 4.7x ), tak uvodna stranka
:> > > "Kratce" ma velmi male pismenka, ale ked si dam zobrazit nejaky
:> > > clanok, tak uz aj "Kratce" je pekne citatelne ..
:> >
:> > Muj NN 4.7x se chova uplne stejne :-|
:>
:> Jak jsem psal uz drive (ted jsem to ale zapomnel pripomenout), pro NN4
:> se defaultne generuje do stranek odkaz na jiny soubor s CSS. Testovaci
:> stranka je pouze wget titulky s vymenenym CSS, ale clanky jsou uz zase
:> "postaru". Zmeny se NN4 nejspis nebudou vubec tykat, protoze podle meho
:> letmeho testovani styly s procentualnim zadanim velikosti pisem
:> nezvlada.

ale neslo by ten isty styl nastavit aj na uvodnu stranku aj do vnutra ?

pri citani clankov sa mi uz "Kratce" (ako som pisal) zobrazuje v citatelnej
velkosti ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying